Mandy en Jacky aan het woord
Van kennismaken tijdens het tweede sollicitatiegesprek naar live gaan met een nieuwe werken-bij-website!
Werken bij ttif.company vraagt om creativiteit, out of the box denken, talenten inzetten en innoveren. Dat ontstaat grotendeels dynamisch, doordat medewerkers met diverse achtergronden zijn samen gebracht. Een andere reden is dat wij de juiste mensen en functies met elkaar verbinden en vanuit hun expertise verantwoordelijk maken voor de beoogde resultaten. Zo zijn ook de afdeling Marketing en Communicatie en HR samen gebracht, ofwel intern bij ttif.company bekend als ‘Jacky en Mandy’.
Hoe we elkaar versterken?
“We lachen er soms om, maar ik vind het oprecht uniek hoe we de samenwerking tussen de afdeling Marketing en HR hebben gecreëerd. We kennen elkaar vanaf mijn tweede sollicitatiegesprek en het voelde direct goed. Met jou ga ik mooie resultaten behalen, dacht ik toen. En dat is gebleken!”- aldus Mandy. Jacky deelt deze opmerking en voegt hier iets aan toe: “We geven elkaar de ruimte om mee te denken in elkaars proces. Juist net die andere blik leidt tot de leukste ideeën.”
Onze uitdaging?
Ook wij kennen uitdagingen. De uitdaging in onze samenwerking is dat we realistisch blijven in onze plannen en creatieve initiatieven en ideeën. Wat is de haalbaarheid? Wanneer hebben we hier ruimte en tijd voor? Focus houden en projecten afronden. Daar is het afronden van de werken bij website nu ons mooiste voorbeeld van.
De wens voor een werken-bij-website
De uitdaging waar Mandy dagelijks mee te maken heeft in haar rol als HR-adviseur is het aantrekken van nieuwe collega’s. Zeker in de huidige arbeidsmarkt (anno nu) is het positioneren van je werkgeversmerk meer dan van belang. Een nieuwe werken bij website was onderdeel van het grotere plan om te kunnen bouwen aan branding!
Inhoud over werken bij ttif.company
De werken-bij-website is er niet zomaar één geworden. Het geeft vooral een weergave hoe het is om bij ttif.company te werken. “Wij willen potentiële kandidaten online hetzelfde gevoel geven, dat ze gaan ervaren als ze eenmaal bij ons binnen zijn”, aldus Mandy. De content voor de website komt voort uit eigen ervaring over werken bij ttif.company, en zeker ook vanuit de vele gesprekken met kandidaten. Zo hebben de antwoorden op de meest gestelde vragen van kandidaten een prominente plek gekregen. Bijvoorbeeld door een agenda te visualiseren over een gemiddelde werkdag van de betreffende functie.
En hoe is de vertaling naar het design en marketing?
“Goede content is belangrijk, maar ook het design moet aansprekend zijn én tegelijkertijd passen bij wie je bent als organisatie. Het oog wil immers ook wat. Wij zijn net even anders, dan kun je niet aankomen met een saai design. Dat moet dan allemaal net even spannender met hier en daar een gek of speels element. Dat is gelukt op onze nieuwe site. Potentiële kandidaten krijgen écht te zien wie ttif.company is,” vertelt Jacky met een trotste glimlach.
En dit alles, is het resultaat van de werken bij website! Benieuwd naar de favoriete onderdelen van de werken bij website van Jacky en Mandy?